Jag blir så himla inspirerad, avundsjuk men samtidigt glad när jag klickar in på Linn Ztrelins blogg. Inspirationen av hur hon lever sitt liv och kämpar sig framåt hela tiden. Avundsjuk men samtidigt så himla glad för hennes skull gällande hennes lägenhet. Hennes inredning och stil gör mig galen, det är så häftigt allting! Kaxig attityd på allting och en udda stil jag varken tänkt på själv eller sett tidigare. Men är så glad för att hon sitter där hon är idag, lycklig, eget boende samt en väldigt fin häst. Klicka in här för att se hennes sovrum liksom, galet läckert!
 
Jag har följt hennes liv i många år, fram och tillbaka när hon hade Cappucino och Picasso. Men sedan har jag följt henne dagligen en något år efter hon skaffade Oprah. Intressant tjej med mycket vilja och driv. Stor förebild!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress