Vi är nu inne i februari månad och har varit i några dagar.. Jag har redan i januari varit på intervju på annan arbetsplats och även provjobbat där. Det var någonting jag drömde om inför 2018 men inte trodde skulle dyka upp så fort. Nu fick jag ju visserligen inte jobbet, men det spelar ingen roll. Provjobbat på annat arbete har jag aldrig gjort och därför blev jag en erfarenhet rikare. Samt att samla på sig erfarenhet kring arbetsintervjuer är aldrig fel. Man får se det från den positiva sidan!
 
Men jag har också drömmen om att kliva ur boxen själv, jag som person på annat sätt och utseendemässigt. Jag har provat på många olika hårfärger men har nu bestämt mig för att prova på en helt annan typ av färg på håret när snön har smält och våren börjar komma fram. Ska bli väldigt intressant att se hur jag passar idet, aldrig kunnat ha den färg-kombinationen innan pga olika anledningar.
 
Sen, hälsan... Jag måste bli ännu bättre på att minska sockret och sötsakerna. Att lära mig mer om vad som är bättre för kroppen att få i sig är väldigt behövligt, då jag inte känner mig varken hälsosam eller bekväm i kroppen just nu. Så lite tankar kring det bollar runt i huvudet på mig också, hoppas bara jag kommer fram till något vettigt haha.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress