Förr, när jag hade Tosca (för er som inte vet så var det min ponny) så var det pricken över i:et att matcha. Jag matchade allt, verkligen allt. Skydd, huvor, schabrak och ridkläder. Jag kunde i princip inte gå ut och rida utan att matcha, jag var i en extrem hets. Men det var något jag och T var väldigt "kända" för när jag bloggade förr när jag hade henne, så var det för att vi kombinerade all utrustning så himla bra.
 
Nedan här är lite olika outfits jag hade. Allt från långt tillbaka och närmare nutid. Jag älskar fortfarande att matcha, ja. Men inte alls på samma nivå. Idag har jag endast två par uppsättningar med skydd, dock är ett par mina och dem andra mammas. Sen har jag inte alls så många schabrak nu som jag hade då. Herre jisses, då hade jag nog 20-25 st, why?! Nu har jag inte ens 10st hahaha...
 
 
jennie Lindström

Haha kommer ihåg det, var så himla avis på att du hade så bra smak och alltid lyckades matchade allt så snyggt ;P

Svar: Hahahha, ja, jag fick höra det ofta :D Men va kul att du gillade det!
Rebecka Karlsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress