Denna veckan har inte varit den lättaste, minst sagt.. Mina föräldrar och småbröder är iväg till Sälen med gott folk, jag och Julia fick ansvara för stall och hästarna och Julia samt hennes kille skulle passa huset. Dock började veckan med frusna rör i källaren i huset vilket resulterade i inget vatten.. Samt massor med krångel på jobbet och lite annat.
 
Inte nog med det, jag sitter idag hemma med världens förkylning. Feber, ont i halsen och tung i hela kroppen. Ska trots detta kravla mig ut i bilen för att åka till affären en snabbis, sen vidare och lämna iväg ett paket som skulle varit på upphämtningsstället redan i morse, men då fanns ingen energi hos mig vill jag lova.. Sedan vidare mot Änga till Julia och sedan se om jag måste packa nått paket och ta stallet.
 
Energin idag är väldigt låg, men ska göra mitt bästa för att hinna med mina "måsten" sen blir det nog bara hem och inta soffan med min kära sambo 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress